"Restart"


Снимка: truckdriver 968


Днес е 20 септември. Хубав ден. Два дни преди 100 годишната от Независимостта. 10 дни след рождения ми ден, който май още продължава. Нов ден.

Днес слагам началото или по-скоро края на много неща в живота си. Нещо съвсем неусетно и плавно, което ще промени всичко. Днес натискам уверено малкото копче "Restart", което използваме, когато искаме да започнем отначало и начисто. За да можем да използваме целия си потенциал, без преградите, които сме създали с времето.

Всички, които са го правили, знаят, че това копче не се натиска лесно, когато имаш дълга история зад себе си. Този месец направих много специални и лични подаръци. В тях вложих много от себе си, от света, които създавах през последните две години. Тъжното е, че не всички разбраха, какво значат те. Но пак ще кажа, че тъгата е странно чувство. Тя е родила много повече хумор от радостта. Наистина, понякога е тъжно. А аз се радвам на неразбирането, защото мразя разделите. Повечето неща си тръгват от живота ни, без да кажат "сбогом". И аз не обичам тази дума...

Надявам се, че през времето, което си подарихме, съм успял да направя много повече за вас, отколкото за себе си. А вие наистина ми дадохте много... Смятам, че си платих за всичко - за добро и лошо, както и че изпълних и не наруших дадените думи. Заради вас аз написах не едно писмо, думите на които никога няма да забравя...

Надявам се да не ме съдите за това. Днес аз просто направих своя трети избор. Човек трябва истински да съзнава кое е ценното в живота му и да се бори именно за него, за да го задържи до себе си. Защото дори любовта не е чувство, а действие. По тази тема скоро ще имам повод да говоря за чудесните жестове, които получих на рождения си ден. В това бяха мечтите ми - в подаръците на духа. Аз нямам нужда от материални подаръци.

Ако трябва да пресъздам живота в метафора на танц, той със сигурност ще бъде латино. Защото именно такъв е животът ни - привличане, отблъскване, завъртане, крачка напред и крачка назад. Но едно правило остава неотменно - мъжът води, неговата първа крачка е напред. Хора като мен трябва да се научат да зареждат всеки миг със страст. Това е пътят ми сега.

Морето има своя прилив и отлив. И винаги изглежда тъжно през нощта. Сякаш донася и разбива посланията на хиляди сред пуст и мрачен бряг. Но слънцето го променя. То прерязва с ярката си пътека всяка тъга. И независимо какви са мислите ви през времето на мрака, изгревът ги отменя. А нов изгрев идва всеки ден.

Това не е краят на всички истории. Просто разказвачът си тръгва. И ако в търсенето на един портрет образът е бил далеч, то седем месеца по-късно портретът е намерен. И очите му са малко по-дълбоки. За мен беше удоволствие да участвам, приятели ! Надявам се да съм оставил у вас част от своя дух. И тя да е красива. Има песни, които даряват живот, има очи, които потъват дълбоко в нас, има докосвания, които не се забравят цял живот. Ще се радвам, ако дори запомните едно единствено нещо от мен. Има много хора, които могат да ви направят щастливи. Светът е пълен с готини хора - необходимо е единствено да ги потърсите и да се борите за тях. Но винаги едно разбиране трябва да е в центъра на вниманието ви - всеки от вас е уникален и другите са щастливци, че са част от вашия свят. Запомнете тези мои думи: "Те са много, ти си един."

Тръгвам си със светещи очи. Дано на всички ви съм дал по глътка необикновен въздух. За мен важно е, че останах неотменно откровен. Получих страшно много, като най-значимото е, че се научих да обичам истински. През последните две години успях да организирам и осъществя много лудости, чиито главни действащи лица бяхте вие. И също като Форест Гъмп ще заключа, че може и да съм идиот, но в никакъв случай не може да се каже, че животът ми досега е бил скучен. Направих чудесни неща, които пожелавам на всеки да направи поне веднъж в живота си. И винаги вграждах в тях любов.

Аз ще запазя единствено спомена. Не ми е нужно нищо друго. Създадох в себе си един прекрасен и богат на емоции свят. От куп сбъднати мечти. Няма по-ценно от това.

Благодаря !



Не пропускай да споделиш мнението си !!!
За мен то е от особено значение.
Научи повече
тук.