Чакани от мен премиери

Max Payne

Това е и истинската причина за поста - радостта от наближаването на датата, когато филмът най-сетне ще се появи. За хората, които ме познават по-отдавна, е излишно да казвам защо го чакам с такова нетърпение. За незнаещите ще споделя накратко, че той е правен по една игра, която в близкото минало направи революция в гейминг индустрията със стила, възможностите и историята си. Тя въведе slow motion-а в екшън игрите по ненадминат и до днес начин, който определено носеше по-голямо удоволствие от това в "Матрицата". Но за наистина оценилите играта, най-грабваща беше мрачната история на Макс, който премина през дъжд от патрони, болка и опиати по пътя на отмъщението. Но това не беше просто екшън, а разказ в тъмни цветове, поднесен в комиксов стил и изключително добре осъществен. Играта имаше и втора част, която не само че не разочарова, а доразви щрихите на една тъжна, но истинска история. Няма да казвам какво се случи с жената, в която се влюби Макс, но още помня последната част на играта и завършека й - "There are no good ends..."
Качвам трелъра на филма, но преди него може да се насладите на чудесно клипче от играта, на фона на една от песните от незабравимата втора част...






Идва и следващата важна премиера - "Watchmen". За филама все още не се знае много, но интересът постоянно се подклажда старателно с нови тизъри, клипчета и шум. Това е история по комикс, който е много по-известен по-света, отколкото у нас. По тази причина се налага да гледаме на него без много конкретни очаквания, но светът определено лудна по него. На мен не ми остава друго, освен да отбележа, че трейлърът е много обещаващ и скоро ще се разровя за малко запознаване с тези герои. А, и още нещо - обърнете внимание на убийствения саундтрак на филма.

Watchmen




Третият ми фаворит е загадъчен герой от комикс на... Франк Милър ! Предполагам, че сте добре запознати и пропускам тъпите обяснения. Този филм ми се струва като реванш за все още бавещият се "Sin city 2". За него май не е много ясно кога и дали въобще ще излезе, след като отдавна прескочи сроковете си. А беше по любимата ми част от историята за града на греха - "Жена, за която да умреш". Жалко, ако не се появи, но засега можем поне да се насладим на "The spirit".

The spirit




Не пропускай да споделиш мнението си !!!
За мен то е от особено значение.
Научи повече
тук.