Гост Майк Рам във "ВВНПНСБ"


Ето го и новият гост в поредицата "Върни времето назад! Пожелай си най-скъпото на ближния!". Майк Рам е блогър, работещ в много направления. Поддържа блогове за управление на проекти, за търсене на нова работа и за важните неща в живота и бизнеса. Най-популярен, обаче, е личният му блог – The Man On The Silver Mountain, откъдето ви представям осем избрани от него поста. Честно казано, имам чувството, че представям няколко човека едновременно. :)



Това са линковете, за които той избра да разкаже:

1. кликни тук - Какъв човек сте вие? – разсъждение върху етикетите, които хората ни поставят и като какви бихме искали да ни запомнят.

2. кликни тук - Прости семейни удоволствия – животът все ни дърпа наляво и надясно и често забравяме за близките си и колко малко е нужно, за да си доставим малки удоволствия, които да ни направят щастливи. Има и втора част.

3. кликни тук - Шарени лафове – не обичам да спортувам – някак не ме кефи. Тук съм събрал готини лафове от мрежата защо е по-добре да си пиеш биричката, отколкото да се пънеш над щангите във фитнеса.

4. кликни тук - Приготвяне на домашна лютеница по бабината рецепта – най-популярната ми статия. Може би, защото лютеницата, която правим, е наистина вълшебна на вкус. Пък и добро SEO направих.

5. кликни тук - Есенна меланхолия – есента е любимият ми сезон. Предразполага към самовглъбяване и медитация. Прекрасно време!

6. кликни тук - Полетът – една история за празнуването на 40-годишния ми юбилей, което завърши с полет с малък самолет. Имам панически страх от високото и летенето със самолет е едно от нещата, които предизвикват ужас в мен. Това е разказ за преодоляването на страховете.

7. кликни тук - Една смачкана банкнота – една от популярните петъчни притчи, разказваща за това колко сме ценни самите ние.

8. кликни тук - Моята музика: Pandora’s Box – Не може да цитираме блог, в който пише предимно за музика и да не споменем поне една музикална статия. В този пост се разказва за малко известната моя страст към унгарския рок и за една от най-популярните хард-рок групи на Унгария през на 80-те.

Изборът на Майк Рам за следващ гост блогър е... Пламен Петров.

Не пропускай да споделиш мнението си по-долу!!!
За мен то е от особено значение.
Научи повече
тук.