"Браво!" за идеята на ретро клуб "LIQUEUR"


Имам предвид вчерашната публикация, която прочетох във в.Марица. За момента не съм срещнал никъде другаде този пресрелийз, което е малко странно, но това не е моя работа. На мен ми направи впечатление чудесната идея и решението за реализация. Бар от 4 тира, който да се сглобява за 2(!) часа и да побира 500 души, е не само добро постижение, но и факторът, който прави цялата идея възможна за реализация. Ако проектът се осъществи, из цяла България ще запомнят името на ретро клуба, да не говорим за медийното отразяване, което е постижимо, както и евентуалните преки печалби от дългосрочния план на обиколката(200 града). Перфектна подготовка за разширяване на бизнеса и налагане на търговската марка също. Ще проследя с интерес какво ще се случи с идеята, а вниманието ми спечели и "Скания"(Scania), които са разработили проекта за тировете.


Не пропускай да споделиш мнението си !!!
За мен то е от особено значение.
Научи повече
тук.