Weird Al Yankovic... :)


Хубаво е седмицата да започва с нещо забавно(и да завършва с усмивка, а не виновно покашляне ;)). Не знам дали сте чували за личността от заглавието, но аз го открих едва днес(добре, де, добре - с малко помощ!). В началото гледах малко лошо по свидетелство на очевидци, най-малкото поради откровеното светотатство с мои любими парчета от недалечното ми минало. И ако в началото на "Добри поличби" на Тери Пратчет и Нийл Геймън(ако не сте я чели, да узреете от срам и веднага да се поправите, ей!)съмнението пробягваше по лицето на ангела при въпроса за огнения меч, а след това се връщаше и си устройваше бивак,сега същото се случи с мен, но от гледна точка на усмивката. :) Още преди изтичането на първата минута на тази откровена простотия, както би я заклеймил професор с "В", смехът в мен надделя и не ме остави задълго. Ако още не сте гледали тези пародии, препоръчвам ви да го направите. Със сигурност ще се почувствате много по хубаво в началото на поредната тежка седмица. Надявам се да ви заредя с малко настроение. :) Поставям и линк към по-пълните му и всестранни изяви, качени във VBox7. Ето и официалният му сайт.



















Не пропускай да споделиш мнението си !!!
За мен то е от особено значение.
Научи повече
тук.