Style advertising: "Nordstrom", "Diesel" and "Za"

Днес въвеждам нова рекламна поредица за дизайнерски творби и техните рекламни кампании. Целта е да открием допирната точма между изкуството, криейтива и търговската марка - една наистина вълнуваща територия. Моето лично дълбоко убеждение е, че една идея е добра, единствено когато ражда вдъхновение. Именно това искам да ви покажа...



Сюрреалистичната рекламна кампания на Nordstrom. Чисто и почти безплътно изкуство. Художникът, който е изрисувал не само стените, но и женското тяло, е кубинецът Рубен Толедо. Хич не безизвестно име...






















Diesel: "Human after all". Рекламна кампания, която сякаш е пълната противоположност на Diesel "Fuel for life". Седем визии за бъдеще, подчинено на технологиите. Бъдеще, в което е постигнато всичко от фантазиите ни. Винаги млади хора, облечени в секси дрехи и поставени в екстремни ситуации. Стихийни емоции и силата на човешката природа.























Едно заслужено връщане към прекрасната принт поредица на парфюма на Diesel "Fuel for life". Създаден в два варианта(мъжки и женски), той е затворен във флакон, напомнящ стара бутилка от уиски. Цялото стилистично изпълнение и надписите "Finally legalized" и "Use with Caution" са в пълен синхрон. Идеята е проста и интригуваща. Забраненото удоволствие вече не е нелегално, но продължава да бъде опасно.



























Познат метод за въздействие от познат ъгъл - "Zu shoes":






Не пропускай да споделиш мнението си !!!
За мен то е от особено значение.
Научи повече
тук.