Завръщане след отдих

Не знам за проблемите, но хубавите неща си имат край. След кратка и (струва ми се) заслужена почивка, която се отрази особено благотворно върху настроението и ентусиазма ми, вече е крайно време да подновя присъствието си на това малко и уютно място. Определено ми липсваше писането, а има толкова неща, за които мога да говоря. При мен впечатления колкото искаш. :)
През последните две седмици живея във вихър и дори още не съм осъзнал къде се намирам - в периферията или в центъра му. Но като цяло, това, което обединява всички разнообразни случки и обстоятелства, са думите "забавно" и "очарователно". Същите думи отразяват най-точно ситуациите и от тази вечер, които бяха повече от странни. Нещо ми става напоследък. :) Върхът беше срещата ми с едно важно за мен момиче след работа. По принцип винаги съм имал много добра координация и част от обученията ми са ме научили как да се движа най-предвидливо в пространството. Вероятно това е и причината да са изключителна рядкост нараняванията и контузиите по тялото ми. Но тази вечер успях да наруша този принцип цели три пъти в рамките на едва час и половина. Няма нищо притеснително в това да видиш красиво момиче, да се загледаш в нея и да си удариш главата в нисък таван. Просто класика. :)Не е толкова страшно и след това да се спънеш в масата - на всеки се случва понякога. :)Ама да се блъснеш в стълб при разделянето си с момичето - това вече ми идва малко в повече. :):):)Не само че никога не беше ми се случвало, но и всичко изглеждаше като сценарии на американска комедия с типичен за американците хумор... Явно имаше някакъв заговор. На това място, също като една моя приятелка, с право мога да попитам: "Кой е сценаристът тук, а ?" Само да ми падне...

Е, важното е да е весело. :) Тази вечер искрено се забавлявах. И ми се струва , че го постигнах по уникален начин във всеки един от отминалите дни през тези две седмици. А какво по-красиво от това да създаваш уникални мигове, да ги превръщаш в настояще и да ги отпращаш в миналото ? Никога няма да се уморя да правя нещо различно и носещо собствена стаена емоция. Не и преди да свършат чудесните хора около мен. В това е вкусът на живота.


Не пропускай да споделиш мнението си !!!
За мен то е от особено значение.
Научи повече
тук.