Още малко публичност за Maxtelecom


Пиша тази публикация във връзка с повдигането на темата на блога на доц. Нели Огнянова.Направи ми впечатление, че в началото тази реклама се приемаше доста зле и дори с отвращение. Но откакто се заговори масово за нея, тя вече спечели своята позиция в съзнанието и вниманието ни. Там е работата, че повечето хора чуват само фрагменти и се вглеждат по-внимателно. Обикновено посланията се възприемат първо подсъзнателно, което е най-добрият ни морален арбитър и в повечето случай взима правилното поведенческо решение. Но когато го опаковаме в публичност и го пренесем в сферата на съзнанието, започваме да пресмятаме плюсове и минуси, да слушаме мненията на защитаващи експерти и техните критици... т.е. рекламата си е свършила работата, най-малкото като познавателност. Със скандал или друга манипулация - все тая. Този шум само вреди. А големият проблем на рекламата е изключително лошият вкус, с който е реализирана, както и обидното подценяване на потребителя, което дразни повечето от нас. Не че няма и такива потребители, но ми се струва и че самият им таргет не е добре обхванат с такова послание. Иначе нито сексът, нито животните продават безотказно. Има безброй много безумни и некачествени реклами, които подминаваме с безразличие всеки ден. Не мисля,че тази заслужава с нещо повече вниманието ни. Беше повдигнат и моралният казус, но наистина не смятам, че тази реклама е особено скандална, ние я направихме такава. Половината ни действителност и думи, които изричаме ежедневно, са по-вредни за децата от това, което ни казват и показват тук. Отдавна в комуникацията е изпитано, че одобрението и отрицанието засилват интензивността, а единствено безразличието я понижава. Няма смисъл да допускаме една и съща грешка.



Не пропускай да споделиш мнението си !!!
За мен то е от особено значение.
Научи повече
тук.