Google с нов изглед на началната страница


Google представиха нов изглед на началната си страница днес. Вече най-важните функции се показват първи, а другите се сменят на определени интервали от време.

“Днес ние сме развълнувани да пуснем нова версия на класическата ни начална страница. Основната промяна е, че когато страницата се зареди, в началото се вижда само нашето лого, панела за търсене и бутоните.”, пише Мариса Майер(вицепрезидент в Google)на официалния блог.

От Google твърдят, че са пробвали 10 различни идеи за обновена начална страница. За мен "нововъведението" е леко странно и май по-скоро ме дразни. Въпреки обясненията, че това било бъдещето и минимализма е страхотно решение. Причината - свикнал съм да преминавам през менютата на Google за по-малко от секунда и това изчакване на функциите да се появят леко ме изнервя. И така доста пъти на ден... Може и да не съм прав, но за момента определено не съм впечатлен от промяната.