Гост Веселин Николов(dzver) във "ВВНПНСБ"

Дойде време за първото представяне в поредицата "Върни времето назад! Пожелай си най-скъпото на ближния!" Ето и моя избор в съответствие от въведените от мен правила - първият и единствен блогър, който ще избирам аз, е Веселин Николов (а.k.а. dzver). Причината за решението ми е обединяващата му роля за българскоро блогърско общество чрез проекта му "TopBlogLog". Освен това той е сред най-опитните блогъри в България и блогът му неизменно присъства в челните места на блог класациите. Ето линковете, за които той избра да разкаже:

N 1 - 21 май 2006, "Рали София - Берковица" - неприятно откритие, че най-четените статии в моя блог са онези, в които казвам неприятни неща. Иначе добър пътепис, като за сравнително нов блог, на година-две :-)

N 2 - почти забравихме вече, но електронната търговия в България беше незаконна. Дискусия в блога от 2006 г. Резултатът беше основаване на асоциация, натиск от асоциацията и законодателна промяна, както и дългосрочни проблеми в работата заради глупав закон.

N 3 - изоставените коли на София. Репортаж с продължение тук http://dzver.com/blog/?p=1255 и тук N 4 . Въпросът беше повдигнат пред зам кмета по транспорта, резултатът може да се види навсякъде. Нито една изоставена кола не е преместена.

N 5 - Вносител обяви... моят коментар за 14 януари 2009 г. Дата, която бързо забравихме.

N 6 - снимка на полугодието.

N 7 - много ме кефят статиите ми, с които представям нови услуги по TBL. Ето тази примерно, може би най-якото нещо, което направих по този сайт 2009 г. - public timeline за twitter.

N 8 - за музикалния ми вкус. Пост, който дълго чаках.

Изборът на Веселин за следващ гост блогър е... Петър Стойков (Лонганлон).


Не пропускай да споделиш мнението си !!!
За мен то е от особено значение.
Научи повече
тук.