Обновяване -завършено!



Най-сетне мога да го обявя! Блогът е почти изцяло нов!

От него са запазени част от старите елементи(Партньорство, Архив, Теми...), но са добавени и още новости. Дизайнът е изцяло обновен и чакам мнения по въпроса. :) Добавена е и нова платформа за коментари, която ме принуди да изтрия старите. Но нали е обновяване - по-важното е, че ми допада и изглежда функционална. Можете да се логвате и с Facebook профил. Моля, ако забележите нещо нередно при нея - пишете ми.

Почти всичко важно е разположено вдясно. Най-горе е търсачката, отдолу ще видите и сортиращи бутони. По-долу са абонаментите за RSS feed-a. Той също е обновен и вече е премахнат стария проблем с преплитането на двата клиента. Моля, обновете го, ако сте забелязали разлика и желаете да го следите! Продължавайки още по-надолу ще срещнете и две възможности да ме следите. Можете да се присъедините към последователите на блога ми, както и да ме следите в Twitter, където всеки ден споделям полезно съдържание и линкове.

Етикетите и списъкът с партньори вече са с плъзгачи за прегледност и олекотяване. Архивът е събран в бутонче. Чудесна новост е и оценката на Google - "Отвъд ириса..." вече е с PR:5.

Надявам се посещението на страницата да ви е по-приятно и полезно!
Бисер


Не пропускай да споделиш мнението си по-долу !!!
За мен то е от особено значение.
Научи повече
тук.