3 месеца "Да бъдем партньори" = 50 приятелски блога


Днес изтичат три месеца от началото на моята инициатива "Да бъдем партньори". Резултатът е присъединяването на 50 български блога. Не се наемам да правя оценка, тъй като всичко е много относително. Целта на тази публикация е просто да поздрави всички, които се присъединиха. Благодаря ви !

Инициативата ще продължи с настоящите си ресурси.
Нямам намерение да влагам допълнителни средства в популяризиране и дори не ми се занимава с натрупване на линкове по сайтовете за обмяна. Това е и причината Page Rank-а на страницата все още да е 4, но и това ще се промени без излишни спамвания и губене на време в досадни дейности. Вместо това ще отделям все повече време на подготвяните проекти за съдържание, които ми се струват далеч по-смислени. След успешната поредица от публикации за НЛП(които още не са довършени), донесла ми доста нови познати, ще се опитам да развия и други интересни(и полезни) тагове на блога. Знам, че напоследък не ми остава много време за писане, пък и обмислям в каква посока да се насоча, но скоро активността и присъствието ми ще нарастнат значително.

Успех в целите, приятели!


Не пропускай да споделиш мнението си !!!
За мен то е от особено значение.
Научи повече
тук.