Леденогореща бира...







Забелязвам една много приятна тенденция през последните месеци при производителите на бира в България. Освен че това е бизнес сегмент, който продължава настъпателното си разрастване от няколко години, в него се оформиха и сериозни конкуренти, които не пестят време, усилия и пари, за да доминират. Последните тримесечия “Carlsberg” и “Heineken Zagorka” се редуват в първенството по продажби и това ни най-малко не ги удовлетворява. И тук се появява втръсналото ни клише “Какво по-добро за потребителите от това ?”. Да, така е. Двете конпании се впуснаха в безкрайно надлъгване, включвайки всички инструменти в действие. И смея да твърдя, че резултатът са едни от най-забележителните маркетингови успехи в България. Ако алкохолният бизнес винаги е бил съпътстван с креативни идеи, смели хрумвания и доза риск в комуникацията, то се радвам, че България не е изключение от правилото. Всекидневно се налага да се мислят не само поредните промоции, въвеждане на продукти, концерти, турнета, фестове, игри и самите водещи послания, но и все по-нестандартни способи да се достига до широки сегменти от аудиторията(често има както малки, така и доста големи таргет групи на продуктите). За да бъда коректен, ще пропусна PR частта от комуникационните кампании, тъй като агенцията ми обслужва “Carlsberg”. Затова ще се насоча към когегите от рекламата . А те има за какво да бъдат похвалени. Рекламните кампании са на високо ниво и все по-професионално направени. Със силни, ясни послания и ефектно изпълнение. Сигурно вече сте виждали телевизионните спотове на Heineken Zagorka(с откритата от тях перфектна форма) и Carlsberg( на Tuborg green fest например, където реалността се отваря като капачка на бирена бутилка). За някои от кампаниите вече има и изградени традии . Ще ви върна малко назад именно към тях.


























Не пропускай да споделиш мнението си !!!
За мен то е от особено значение.
Научи повече
тук.