Четирилистна детелина ?!...

Днес имах особен повод за радост. Ще си позволя и тук да посъкратя предисторията, защото тя е достатъчно дълга и скучна, за да бъде пропусната. Но краят й, в общи линии, е следният - преди около месец си посадих декоративна четирилистна детелина в саксийка точно до леглото ми. Не че бях убеден в резултата, дори не бих се учудил, ако от там беше израстнал превел с бодли и две листа или пък отровна гъбка... И точно заради това реших да изпробвам късмета си. Чух и че само при добри условия, тя може и да разцъфне. И така се оформи облог, достоен за казусите от книгите на Пратчет. А именно - Какъв, по дяволите, е цветът на четирилистната детелина ? :)

Оттогава изминаха достатъчно дни, за да може тя да израстне, да се разлисти и дори да цъфне. Днес ! И аз като съвсем нормален човек, обичащ цветята, реших да направя една бърза телефонна анкета, в центъра на която бе поставен горния казус. И така... "Какъв цвят е цветът на четирилистната детелина ?" - попитах аз голяма част от приятелите си. Естествено, извадката няма как да е представителна, особено като се вземе предвид, че част от отговорите бяха да вървя на майната си с тези въпроси или нещо от рода на "Абе ти сериозно ли ?...", които трудно могат да се причислят като предположения... :):):) Но като цяло, мисля, че анкетата беше проведена добре и спази важното изискване да бъде кратка. Запитани бяха лица между 19 и 25 г. от София, Сливница, Варна, Плевен и Враца. Най-важната тенденция, която се забеляза, е явното разделение в цветовите предположения между мъже и жени. Докато дамите заложиха изцяло на топлите цветове(най-често жълто и оранжево), то мъжете избраха студените - лилаво, розово(?), синьо. А най-странното е, че верният отговор беше само един. Понеже съм обещал, ще уточня, че той е на Петя Георгиева от Варна. Усмивката й можете да видите тук. А самият отговор е... червен. Явно моята четирилистна детелина е женска. :)

Искрено благодаря на всички, които участваха и дадоха своето предположение. Желая много късмет и щастие на тях, на родителите им, на приятелите им, на близките , на познатите, на тези, които не предполагат за тях, на първата им половинка, на втората им половинка, на третата им половинка, че дори и на бъдещите им деца и внуци. Ако всичко това ви се случи, значи са легализирали реколтата от марихуана и явно правят биогорива от нея... :)

"Това е всичко, приятели !" - казва Бъгс Бъни, а аз го копирам. Истински се надявам да съм ви помогнал, да си изкарате един необикновен и несериозен ден... :)


Не пропускай да споделиш мнението си !!!
За мен то е от особено значение.
Научи повече
тук.