"Christiania"





Днес имам страшно интересна тема за коментиране - до такава степен, че не знам какво да напиша... От два дни се увещавам да публикувам нещо много готино по този въпрос, но така и не ми дойде идея как... Да се опитваш да създаваш изкуство от думи пред такава визия, май е напълно безсмислено. Поне от гледна точка на мъжете.:) Вече не издържах и реших просто да го споделя. Дано да ми олекне... :)
Отдавна не съм бил толкова безсилен в думите. И с точност не съм бил толкова приятно изненадам от изложба от "Геометрия на голотата" насам. А от нея измина вече към половин година...
Направо казано, става въпрос за фондацията за изкуство на норвежката водка "Christiania". Сайтът й е неособено претенциозен, но сайтът на фондацията и особено неговото съдържание са повече от впечатляващи. Ще го намерите на този адрес. След като направите едно кръгче, горещо ви препоръчвам да влезете в галерията за 2007 и да си отделите повечко време. Защото това, което ще видите, няма да е кратко, нито изморително - към 380 визии, създадени от художници, дизайнери, фотографи...
Това му е хубавото на маркетинга на алкохолни напитки. Какъв по-добър начин от еротичното изкуство ?

P.S. Днес забелязах, че вече има и активна галерия за 2008 !







Не пропускай да споделиш мнението си !!!
За мен то е от особено значение.
Научи повече
тук.