Дискусия

Днес присъствах на едно леко казано странно събитие. Казвам "леко', защото не е неочаквано. Става въпрос за дискусия относно социалните кампании и корпоративната социална отговорност, която вече се превърна в модерно клише. Случи се като част от петия ден на Медииния панаир във ФЖМК, който постепенно става ежегоден. Всичко това е повече от чудесно и похвално. Но от тези думи започва по-лошата част.

Първо, залата до последно остана полупразна. Същото се случи и миналата година на петия ден. Сякаш журналистите отрано се научават да идват на събитие само когато присъстват повече известни личности. Или пък нещо не им допада ?

Второ, предметът на дискусията не само беше многократно изместван, но и предварително безсмислен. Каква дискусия водим, когато нямаше нито един официален представител на голяма компания ? Каза се, че въпреки усилията и нашата състрадателност, винаги главното перо от благотворителността и социалните каузи се поема от хората с пари. Бинго ! Но къде са те ? Към кого трябва да отправим въпросите си ? Защо имат време да наминат, за да представят организацията си с предварително готова презентация, а нямат време за дискусия за засягащи ги проблеми в журналистическия факултет на най-реномирания ни университет ? Ей за това трябваше да говорим ! Някъде там щяхме да намерим и отговорите на дискусията. Може би не им се струва важно. Също като на медиите ? Или просто организаторите не са си свършили работата, неуспявайки учтиво и настоятелно да поканят когото трябва.

Смятам, че имаме проблем. За дискусия с доц. Георги Лозанов за реалити шоутата се събират куп водещи и журналистите пишат, а дискусия за социалната отговорност не интересува нито корпорациите, нито медиите(с малки изключения). А сега нека да се усмихнем и да прочетем в същите тези медии коя звезда ще гостува напълно благотворително в България, за да раздава награди.


Не пропускай да споделиш мнението си !!!
За мен то е от особено значение.
Научи повече
тук.