В този раздел ще попаднат всички случайни и умишлени форми на въздействие, които бъдат заподозрени. Ще търся интересното и иновативното, а също така и причини за критика. В комуникацията всеки трябва да има свое мнение. Тук ще разгърна своето, вглеждайки се внимателно във всеки детайл. От малката промяна в цветовия нюанс до конструирането на слогани и ехофрази за кампании.
Няма да крия предпочитанията си към BTL(Below the line) кампаниите, тъй като в практиката неведнъж се убедих в рационалността и приложимостта им в България. Просто ситуацията ни принуждава да бъдем ефективни в рамките на скромен бюджет. Поне в повечето случаи...
Като обект на разглеждане ще добавя и психологията, която с постоянното си задълбочаване променя непрестанно представите ни за общуване.
Какво още ще влезе тук ?
Ще видим...
"Хайде да се разберем !"
"Хайде да се разберем !"
2007-11-10T01:32:00+02:00
Бисер
Маркетинг|