Наскоро попадвах на страхотна кампания(или по-скоро свят) на 'Нивеа", привлечен от... реклама във Facebook... Става въпрос за цяла Галактика, ако вярваме на името. И в тази галактика мъжете показват какво искат и какво могат...
Това особено космическо пространство е само за мъже. И то мъже, които знаят какво искат и не се страхуват от предизвикателства по пътя към постигането му. В тази галактика можете да видите какво искат другите мъже, към какво се стремят, кои са техните предизвикателства. Можете и на свой ред да покажете собствените си постижения и да предизвикате останалите в надпревара за смелостта и опиянението от успешно преминатите предизвикателства.
Ето и точната комцепция:
"ТОВА ИСКАТ МЪЖЕТЕ" ГАЛАКТИКА е мястото, където мъжете могат да покажат какво те искат от живота. Виж какво искат мъжете по света, какво ги забавлява и какво те определят като типичните "мъжки" преизвикателства. Качи свои снимки, събирай точки за тях и се опитай да постигнеш максимален резултат."
Е, май вече е ясно, че цялата галактика е от снимки на изпълнени предизвикателства, а разпределението(координатите) са темите(определен тип предизвикателство). Моите наблюдения показаха, че в доста от категориите има много забавни снимки, но общ проблем е, че има и много спам, качен само защото качването дава най-много точки. Това води и до много изтрити снимки. Но имаче мястото е много забавно и привлича взаимодействие с целевата група. И най-важното - взаимодействието е забавно и се осъществява в неформална сфера, посветена на самите потребители и изграждана от тях. Определено ще ви повеселят и някои хрумвания за предизвикателства като "Да полежиш на тревата", "Да докоснеш айсберг", "Да посетиш Забранения град в Пекин", "Да потанцуваш на бюрото в офиса", "Да обяздиш бик", "Да пренощуваш в иглу", "Да се хвърлиш от сцената" и т.н.
Не пропускай да споделиш мнението си по-долу !!!
За мен то е от особено значение.
Научи повече тук.
Галактиката на "Nivea for men"
Галактиката на "Nivea for men"
2009-06-09T14:06:00+03:00
Бисер
Маркетинг|Internet|PR|