С това заглавие оттук насетне ще са статиите, в които ще правя кратък преглед на всичко, което ми се е сторило по-интересно от блоговете на познати и колеги. Естествено, в областта на комуникациите.
Да видим...
Представям на вниманието ви една идеина тема от блога на Иван Беров – за безграничната детска креативност. Пак по негова вина ще представя и линк към интересен нов модел за писане на Social Media Press Release (SMPR). Определено изглежда различно.
От медиината политика и законодателство ще отлича пет теми(1, 2, 3, 4, 5) от непрестанно осведомената доц. Нели Огнянова.
Важна ми се струва и публикацията в блога на колежката Васи – “Погнусата”. Няма да я коментирам, защото съм го направил там. Проблемът обаче е повече от належащ в България, където като цяло ПР-ът се възприема страшно погрешно. Ако не сте го направили, не е лошо да се запознаете с тазгодишното изследване на осведомеността за професията, проведено от ROI Communication. В него ще откриете и следния пасаж:
"Тези резултати изключително точно съвпадат с резултати от предишното изследване на ROI Communication, проведено сред самите PR практици, които посочват, че най-търсените услуги на пазара са: взаимоотношения с медии (89,4%) и събитиен мениджмънт (71,9%). Оказва се, че мнението на практиците и това на анкетираните съвпада по отношение на извършваните дейности под името PR. Най-слаба според анкетираните е връзката на PR с корпоративната обществена отговорност (3%) и консултирането на мениджърите (8,2%)."
Впрочем, в броя от тази седмица в.Капитал публикува статия("Отговорен бизнес, но на парче", К2), в която се изтъкнаха повечето от разбиранията за Корпоративна социална отговорност(КСО) в днешния свят.
За отмора ще ви предложа тези предложения на Митко Велков, както и сайт за фенове на Хичкок, който улових в блогосферата на Капитал. Там има доста забавни открития, но за повечето от вас съм убеден,че ги следите.
Благодарности на всички, които отделят от времето си, за да споделят полезното и значимото !
Не пропускай да споделиш мнението си !!!
За мен то е от особено значение.
Научи повече тук.