Как се създаваше празнично настроение в рекламите тази Коледа?



Ето как. Представям няколко добри примера как компании успяват да вдъхнат празничен дук в рекламните си комуникации и да забравят за малко самоцелното изтъкване на продуктите си. По правило трябва да започна с Кока Кола. Не че има нещо изненадващо в техния ход, просто това е една от най-известните корпоративни стратегии по отношение на коледните празници. Всъщност те имат различни реклами, а аз избрах една. Вижте я по-горе.



Продължаваме с интересното представяне на зимната колекция на "Swatch" - златноснежно. :)



Добавяне към ястието и малко чудесен видеодизайн в щастливата ваканция на UPS. Това е едно много, много пипната клипче. ;)




И завършвам с две от поредицата 10 секундни спотове, съсдадени от Том Кунц в стилистиката на 50-те и със странния британски хумор. Препоръчвам да погледнете всичките клипчета в You Tube. Създадени са за "Schweppes".