Наскоро The E-tailing Group проведоха интересно изследване относно изолзването на социални инстументи онлайн от бизнеса днес. Препоръчвам ви да се запознаете с цялото изследване тук, но аз все пак ще публикувам статистиката, която ми направи най-силно впечатление.
Най-използваните инструменти от компанииите днес са:
* Facebook фен страници (86%);
* публикации в Twitter (65%);
* клиентски/потребителски ревюта(55%);
* блогове (55%);
* вирусно видео (50 percent).
В изследването съвсем логично са се запитали защо страниците във Facebook са изпреварили ревютата, след като те показват доста по-висока ефективност. И са си дали доста логичен отговор. Вече ясно се усеща завземане на основното пространство в социалните мрежи от корпоративни интереси. Дори прекалено натрапчиво. А докъде ли ще стигне?
Снимка: Wikimedia Commons
Не пропускай да споделиш мнението си по-долу!!!
За мен то е от особено значение.
Научи повече тук.
Бизнесът бързо поглъща социалните медии
Бизнесът бързо поглъща социалните медии
2009-10-13T13:43:00+03:00
Бисер
Маркетинг|Социални мрежи|Facebook Fan Page|Twitter|