Ако още не сте я гледали, ето я най-интересната реклама за последната седмица. Около нея успя да се вдигне много шум, което е много добре за съответната организация и повече от очаквано, от друга страна, като се има предвид кое име е замесено в нея. Краткият 30-секунден клип, в който Джон Ленън призовава да си представим възможностите, ако всяко дете притежава лаптоп, е направен с помощта на цифрови технологии, които успешно моделират не само гласа на Джон Ленън, но и неговото изображение.
Неговата съпруга Йоко Оно се е съгласила с участието на покойния си съпруг в социалната реклама. С самият клип е част от рекламната кампания "За всяко дете - ноутбук", организирана от фонд OLPC (One Laptop per Child).
Не пропускай да споделиш мнението си !!!
За мен то е от особено значение.
Научи повече тук.
Джон Ленън отново призова въображението ни
Джон Ленън отново призова въображението ни
2009-01-05T12:31:00+02:00
Бисер
"Рекламна Галерия"|Маркетинг|Реклама|Internet|