"Eyeclick"



Най-сетне намирам време да напиша малко и по тази тема, макар че вече мина повече от седмица от обещанието ми. Напоследък професионалните задачи ми дойдоха малко в повече и започвам да се уморявам. Затова пък тази вечер със сигурност няма да си пропускам бирите. :) И ще забравя за маркетинг поне до следващата седмица. Напоследък почти съм спрял и да пия, което не само не е хубаво, но е и опасно. Добре че лесно се лекува тази болест... :)

И така, за всички, които все още не им е винаги смешно насаме и не се тупат сами по рамото, една интересна и засега иновативна маркетингова възможност за ефектна идея пред клиентите. Става дума за нещо, което съм изпробвал и гарантирам привличащия му ефект. Това, което виждате в заглавието, е името на компания, която оперира общо взето в целия свят и предлага забавна технологична новост. Преди седмица и половина приложихме почти всички техни възможности на технологично парти в Ялта. За него твърдя,че е най-доброто, на което някога съм присъствал въобще(а количеството не е малко). Благодарностите са за "HP" и "Microsoft", които се съгласиха да го направим. Но да се върнем към офертите на тази компания. В общи линии, те са три:

  • EyeTouch - Интерактивен дисплей, който се проектира върху стъкло. Практически може да има всякаква форма и съдържание, а игрите и забавленията, които изобразява, не само се избират, но може и да се измислят и добавят(това важи и за всякакви лога и отличителни знаци). Възможностите за интеракция са неограничени, а привличащата сила и запомнянето на преживяването са далеч пред традиционните методи. Клипче можете да откриете тук. А това е брошурата с подробното им предложение.


  • EyeStep - Интерактивен под. По мое мнение това е най-готината заигравка при партита или места с много движение. Би стояло страхотно и в магазин. Представлява набор от датчици, камера и проектор, които могат да превърнат почти всеки вид под в жива и интерактивна среда(в нашия случай беше дансинга). Клипче и брошура.



  • EyeBoard - Интерактивна маса, дъска или подобна среда. Използва се най-често за игри или представяне и разглеждае на продукти. Клипче и брошура.



А сега и най-важното:

Представителят за България се казва "TOUCH ME Technologies". Ако желаете да проучите и изполвате офертите им, можете да се обърнете към Недко Панайотов(директор продажби) или много красивата мениджърка Шанон Михан(да, не е българка). На нея взех и телефона, но и споделянето си има граници. :) И без това се чудя какво да я правя тая Motorola...

Тъй като си нямат сайт в България, откриването им е доста трудно за момента. От разговорите с тях разбрах, че са в BG от едва 3 месеца. Все още не са правили почти нищо, а услугите им определено си заслужават. Екипът им е от американци и канадци(Недко е единственият българин явно) и може да се свържете с тях на: touchmetechnologies@gmail.com .

А ако сте по-социален тип, можете и да си поговорите:

0895 65 33 86 - Недко Панайотов

0898 71 88 49 - Шанон Михан (познах й го ;))




Не пропускай да споделиш мнението си !!!
За мен то е от особено значение.
Научи повече
тук.