Когато медиите говорят за себе си


Още от първия ден на появата си "Градски вестник" вече е в не само конкурентен сблъсък с "19 минути". Някак естествено за България нападките полетяха незабавно, а в чуждия спор се намесват непреките конкуренти. Бих нарекъл забавна публикацията, която се появи днес в "Монитор".
Наистина съм изненадан от решението на Икономедия да запазят страница за анализ на Бойко Борисов всяка сряда. Струва ми се неподходящо и лесно за атакуване място, което е и доста непрофесионално като постъпка. На реторичния въпрос "Защо пък точно него ?" всички знаем отговора. Сякаш не се отразява всичко, което има да каже - даване на подобно пространство е симптоматично. Е, вече и кметът ще бъде колега.


Но също толкова смешно ми звучат и ироничните съвети към рекламодателите. Не само че рекламата е ефективна, но и достига до наистина огромна аудитория, която вече съвсем настървено я търси всяка сутрин, дори без момиче. Да посочиш другия с пръст и да твърдиш, че той несъмнено е зависим от рекламодателите... Съжалявам, че трябва да го кажа, но в България тези думи са доста лицемерни. Къде са журналистите, които разследват или публикуват неприятни факти за рекламодателите си, в името на обществения си дълг ? Стига глупости !....



Не пропускай да споделиш мнението си !!!
За мен то е от особено значение.
Научи повече
тук.