Редизайн




Дойде време за обновление. Идва пролет и на мен, като повечето животни, ми се налага да си сменя кожата(кожуха). :) Ако трябва да бъда сериозен, причината е, че миналата седмица свърши още един етап от живота ми. В такива моменти търсим умишлено промяната във всяка частица от личното ни пространство. Зимният сън свърши. Винаги има малко тъга в края на една игра. Но това е и моментът, в който намираме време да посегнем към бирата до нас, да отпием голяма глътка и да кажем нетърпеливо "Давайте следващата !" на хората, които са останали до нас...

Обновлението е най-вече козметично. Неотдавна гледах едно късометражно филмче, в което героят отбелязваше, че "образът на всеки град е лицето на жена и в лицето на жена винаги живее град". Струва ми се, че може да се направи подобна асоциация и по отношение на блога. И тъй като лицето на жена обикновено е художествена измислица, реших да заложа именно на това. :) В новата му версия ще забележите произведения на модерния дизайн и изкуство, както и доволно количество красиви жени. Ако предполагате, че мисля само за изкуство и секс, грешите. Всъщност смятам секса за форма на изкуство, а в изкуството винаги търся скрития замисъл за секс... Забелязал съм, че всички, които се занимават с PR и реклама, си падат малко мръсници, така че май всичко е в реда на нещата. Надявам се... :)

Приятно четене !



Не пропускай да споделиш мнението си !!!
За мен то е от особено значение.
Научи повече
тук.