"Хвърли едно око ! " 2

Това са местата, на които ми се спряха очите. Хвърлих по едно око тук-там, те се търкулнаха, измориха се от дългия път по редовете и точно тук се събраха:

  • Слави прави каквото му се иска... и чака дела за авторски права ;
  • Между другото, същият написа малко и за една интересна книжка(за нея действително беше малко :)) ;
  • Pippi дава страшни съвети по платено безделствие ;
  • Кали прави анкета и си чака отговорите. Не само е изнервена. но и руса. Побързайте ! :)
  • Нели споделя клиентски впечатления ;
  • Васи става религиозна, макар и за една сутрин. Чакам нещо анархистично... :)
  • Класацията на AdAge за най-добрите кампании, слогани и т.н. на ХХ век, публикувана на блога на Капитал ;
  • Аlia пише с доза песимизъм и съжаление за важни неща( 1 , 2 ), които можем да променяме(според мен) ;
  • Доц. Нели Огнянова информира за важни съдебни решения в областта на рекламата на лекарствени средства и политическата реклама .

Стига ви толкова. Аз си прибирам очите, че ще ми трябват. Пазя ги за Червената къща довечера. Ако вземе да ми се случи и науча нещо повече за късометражното кино - ще разказвам.




Не пропускай да споделиш мнението си !!!
За мен то е от особено значение.
Научи повече
тук.